Nog even goed genieten!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Inge Jacobs - WaarBenJij.nu Nog even goed genieten!! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Inge Jacobs - WaarBenJij.nu

Nog even goed genieten!!

Blijf op de hoogte en volg Inge

15 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Lieve allemaal!

186 dagen van huis en nu nog maar 28.. Wat gaat de tijd ontzettend snel zeg! Maar ook deze maand is er weer veel gebeurd, met ups and downs probeer ik er nog alles uit te halen en te genieten voordat ik op 12 augustus weer op Nederlandse bodem sta!

Midden juni heb ik mijn vriendinnen bezocht in Bangkok! Het was heel leuk om ze weer te zien en we hebben veel gedaan. Er waren ook twee meisjes uit Phuket, die daar stage liepen dus dat was heel gezellig! We zijn gaan fietsen met Ko van Kessel, een super leuke manier om Bangkok te zien. Allemaal kleine straatjes. Natuurlijk ook uitgeweest omdat de avondklok eindelijk voorbij was! En naar The Grand Palace geweest. Super mooi!

Dat weekend zijn we gaan mountainbiken met het f&b managementteam! Echt super leuk! Midden door de natuur, op paden die amper begaanbaar waren maar het was echt een avontuur! Erna lekker gaan lunchen bij een meer en in de avond een diner met Korean food.

Die week erna heb ik 6 dagen gewerkt en het begon weer wat drukker te worden in Chiang Mai. In mei en begin juni was het nog erg rustig, ook in het hotel. De bezetting was ontzettend laag, maar die wordt nu gelukkig steeds hoger! Sinds afgelopen weekend ben ik aan het werk in het Italiaanse restaurant van het hotel en tot nu gaat dat allemaal goed en ik kan er nog genoeg leren.

Ook hebben we natuurlijk vanuit hier Nederland gevolgd. Er is een holland house hier dus daar zijn we heen geweest. We hadden een avond onze Thaise collega meegenomen. Dat was echt zo grappig, hij wist niry wat hij meemaakte. Ook wel gek om weer tussen allemaal Nederlanders te zijn, na 5 maanden leven in Thailand.

Begin juli kwam Maudy, een buurmeisje langs in Chiang Mai. Ze is aan het reizen dus we hebben lekker uitgegeten. Wel echt leuk om weer zo af en toe bekenden te zien hier!

Afgelopen week hadden we met het werk team outing. Om 7 uur sochtends ging de wekker al, nadat ik de hele wedstrijd van Nederland had gekeken. Dus ik kon nog maar voor 1 uur slapen haha! Maar het was een hele leuke dag. We zijn gaan raften en we moesten koken. Het verbaasde me hoeveel het hotel voor het personeel had geregeld. Het waren echt teamactiviteiten en alle afdelingen werden opgesplitst dus je kon ook makkelijker anderen leren kennen.

En nu zit ik op de boot, terug van een weekend Full Moon Party in Koh Phangan. Dat was echt een top feestje! Maudy was daar al met een groep en daar ben ik zondag bij aangesloten.

En dan gaat vanaf vandaag toch echt de laatste maand in. Maar die ga ik nog even goed benutten. Over twee weken ga ik met vriendinnen naar Hong Kong! En verder zal ik veel werken en hoop ik dat ik de laatste 5 dagen nog naar Koh Phi Phi kan voordat deze periode er op zit. Het is echt een raar idee dat het bijna afgelopen is, ik zie er echt naar uit om iedereen in Nederland weer te zien maar ik weet ook zeker dat ik Thailand en het leven hier zo ga missen. Dus voor nu nog goed genieten!!

Ik hoop dat het in Nederland allemaal goed gaat met jullie en dat jullie een beetje bij zijn gekomen van het verlies van Nederland ;)



  • 15 Juli 2014 - 08:53

    Janique Bouwmans:

    Jeetje Inge wat leuk om te lezen wat je weer allemaal hebt ondernomen Wij zijn Super trots op je. Geniet die laatste maand nog van het leven daar en als je in Nederland bent komen wij je vast nog een leer tegen Wij zijn bij je thuiskomst nog op vakantie, maar als we terug zijn willen we graag live je verhalen nog eens horen Liefs vanuit Deurne xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Chiang Mai

Stage Hotelschool Maastricht

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2014

Bijna bijna naar huis..

15 Juli 2014

Nog even goed genieten!!

12 Juni 2014

Nieuwe avonturen!

09 Mei 2014

Time flies..

23 Maart 2014

Good life!
Inge

Actief sinds 15 Maart 2012
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 11227

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 09 Augustus 2014

Chiang Mai

18 Maart 2012 - 16 Juni 2012

Taalcursus in Bristol!

Landen bezocht: